Kaip parašyti gerą pranešimą spaudai

Kaip parašyti tikrai gerą pranešimą spaudai

Kam reikia parašyti pranešimą spaudai? Žiniasklaida — tai galingas reklamos įrankis, kuriuo galima paskleisti žinią apie Jūsų įmonę ar jos teikiamas paslaugas. Kadangi visuomenė labiau pasitiki spauda nei reklama, Jūsų pranešimas bus tikslingai paskleista naujiena apie Jus.

Perduoti naujienas į spaudą galima keliais būdais: pasikviesti žurnalistą pas Jus; surengti spaudos konferenciją; arba kitas būdas — parašyti pranešimą spaudai.

Kaip parašyti pranešimą spaudai

Pirmiausia ir bene svarbiausia dalis — antraštė ir įvadas. Pranešimo antraštė arba pavadinimas turi dominti skaitytoją, kad jis būtinai norėtų perskaityti Jūsų straipsnį. Pavadinimas turi būti kuo įmanomai trumpesnis, tačiau intriguojantis ir tuo pačių, perteikiantis viso straipsnio esmę.

Pirmoji pastraipa arba įvadas rašomi pastorintomis raidemis, ir susideda iš kelių sakinių.

Toliau seka paties straipsnio dėstymas ir straipsnio pabaiga. Pabaigoje dažniausiai palieka atsakingo žmogaus kontaktai, su kuriuo žiniasklaidos atstovai galėtų susisiekti ir užduoti norimus klausimus.

Norint parašyti gerą pranešimą medijoms, reikia nepamiršti ir iliustracijų bei nuotraukų. Nuotrauka turėtų būti ryški, geros kokybės, bei atitinkanti straipsnio temą. Dažnai, teisingai parinkta nuotrauka ar iliustracija sukelia didesnį susidomėjimą straipsniu, nei jo antraštė.

Kam išsiųsti pranešimą spaudai

Siųsti pranešimą spaudai pageidautina jau pažystamiems medijų atstovams. Siunčiant pranešimus pirmą kartą svarbu nepamiršti, kad Jūsų pranešimas žiniasklaidai turi patekti aktualias spaudos priemones. Jei parašėte straipsnį apie drabužius, nesiųskite į žurnalus, kurie rašo apie automobilius. Pirmiausia įsitikinkite, kad Jūsų pasirinktas medios kanalas rašo apie Jūsų paslaugas.

Taigi, parašyti gerą pranešimą žiniasklaidai yra nelengva, tačiau misija įmanoma beveik kiekvienam.