7 SEO veiksmai norintiems parduoti internetu efektyviau

By in Kompiuteriai - Internetas, Verslas on 2018 balandžio 30

seoKaip elektroninis verslas gali padidinti savo pardavimus tiesiog apsitvarkę savo el. parduotuves? Čia tikrai nėra kažkas sudėtingo. Reikia tik žinoti, ko norite pareikalauti iš savo el. parduotuvių kūrėjų ir rinkodaros specialistų.

Efektyvūs pardavimai domina tikrai visas el. parduotuves. Bet reikia šiek tiek padirbėti. Patarti sutiko Mantas iš Taurusmedia.lt SEO agentūros, dirbantis ne su viena el. parduotuve.

1 žingsnis. Keletas nukreipiamųjų puslapių. Angliškai tai vadinami landing pages – vieta, kur „nusileidžia“ lankytojas. Šis puslapis turi vieną tikslą – parduoti tam tikras prekes. Paprastai nukreipimo puslapiai kuriami CPC reklamos kampanijoms, tačiau galima juos išnaudoti ir kitaip. Viskas, ko reikia – gana siauro prekių rato ir tikslaus raktinio žodžio, pavyzdžiui „plius dydžių liemenėlės“ arba „naujos Nokian padangos“. Raktažodžiai privalo būti ir tokio puslapio adrese!

2 žingsnis. Kategorijų tekstai. Tekstai visoms kategorijoms nereikalingi, tačiau jei norite kategorijos puslapį padaryti nukreipimo, pravers šiek tiek teksto apie tai, ką čia parduodate, privalumus, trūkumus, pasiūlymus, nuolaidas ir t.t. Tekstas turėtų būti bent 100-200 žodžių apimties.

3 žingsnis. Teisingi MetaTitle. Meta pavadinimas yra vienas esminių tekstų, pagal kurį Google robotai sprendžia apie ką yra tas puslapis. Jei MetaTitle yra „moteriškų rūbų parduotuvė“, nesitikėkite, kad ateis tos lankytojos, kurios ieškos liemenėlių ar kelnaičių. 70 simbolių su tarpais yra pakankamai vietos išsamiam pavadinimui.

4 žingsnis. Reklaminis MetaDescription. Tai tas tekstas, kuris rodomas paieškos rezultatuose po MetaTitle. Jo gali būti gana nemažai – 320 simbolių su tarpais. Tai 2-3 sakiniai, kurie suteikia puikią galimybę ten parašyti reklaminį tekstą, kuris kažkiek intriguotų, bet būtų ir aiškus, kokias čia prekes parduodate. Šis tekstas įtakos SEO neturi, tačiau tai puikus būdas priversti lankytoją paspausti, net jei ir puslapis nėra pirmose pozicijose.

5 žingsnis. Atgalinės nuorodos. Jei jau turite vieną ar kelis nukreipimo puslapius, pabandykite gauti į juos vedančių atgalinių nuorodų. SEO straipsniai yra vienas iš būdų jų gauti. Straipsnyje galite ir minėti savo įmonės pavadinimą. Po juo gali būti nuoroda į pagrindinį puslapį, o tikslus raktinis žodis gali vesti į norimą kategoriją arba nukreipimo puslapį, o gal net ir produkto puslapį.

6 žingsnis. Vidinės nuorodos. Būtų neblogai, kad tam tikri nukreipimo puslapiai ar kategorijos turėtų ir vidinių nuorodų iš susijusių puslapių. Tai gali būti ir tam tikrų produktų aprašymai, įmonės tinklaraštis, kitų kategorijų tekstai ir t.t. Svarbu, kad tokių nuorodų būtų bent kelios. Taip Google įvertins tą puslapį ir pridės jam papildomų „pliusų“ kurie reiškia aukštesnes pozicijas.

7 žingsnis. Kodo peržiūra. Ar turite Google Analytics? Nustatykite tam puslapiui tikslų nustatymus, kad galėtumėte pamatuoti lankytojų virtimą klientais procesą ir mastus. Taip pat pasitikrinkite ir kitus kodus, pavyzdžiui, ar puslapis teisingai aprašytas Schema.org mechanizmui. Gal uždėtas nereikalingas javascriptas? Sumažinkite jį. Nepamirškite AMP puslapių. Juk norite, kad jūsų puslapis būtų gerai peržiūrimas mobiliųjų vartotojų.

Pradžiai tiek. To turėtų pakakti paskatinti pardavimams. Aišku, efektas ateis ne iš karto…

 

7 SEO veiksmai norintiems parduoti internetu efektyviau
Balsuokite

Comments are closed.