Mitai ir faktai apie Google ads

By in Paslaugos on 2020 6 spalio

Mitai ir faktai apie Google ad

Kuo daugiau žinosite apie reklamos galimybes – tuo geresniais rezultatais pavyks džiaugtis. Žinoma, šiuo metu reklamos galimybės labai kinta, tad reikia visada tartis su specialistais, kurie gali Jums padėti rasti tinkamą variantą. Juk ir tas pats Google ads labai dažnai vertinamas iš skirtingų pozicijų, tačiau jeigu atliekamas tinkamai – nauda išties labai didelė.

Tik reikalingas smulkmenų sekimas bei vertinimas, kadangi tai yra procesas, kuris nuolatos kinta, tad jo sekimas bei žinių pritaikymas – ne galimybė, tačiau būtinybė, kuria reikia pasinaudoti.

  1.     Mitas – Google reklama yra labai brangi

Bene pats didžiausias ir dažniausiai pasitaikantis mitas yra tai, kad Google ads labai brangiai kainuoja. Tačiau kaip jau ir supratote – tai yra mitas. Tiesiog mokėsite tiek, kiek reklamos Jums reikia. Žinoma, kiekvienas raktinis žodis yra  vertinamas tam tikra pinigų suma, dažniausiai centais, tačiau gali kainuoti ir dolerį. O daugiau jau viskas priklauso nuo Jūsų Google specialisto, kuris įvertina – kiek reklamos Jums reikia, kad nauda būtų kuo didžiausia. Kiek investuosite – tiek ir mokėsite, tačiau nuo tol tolygiai priklauso ir gaunama nauda.

  1.     Mitas – Google reklama paprastai užsakoma

Kadangi šiuo metu internete galima rasti labai daug patarimų, kurie žmonės nusprendžia, kad gali patys užsakyti reklamą. Dažniausiai tokiu atveju pinigai išleidžiami, nėra jokios naudos. Štai todėl siūlome tartis su specialistais, dar geriau – samdyti juos, kad pilnai prižiūrėtų užsakytą reklamą. Tik, tokiu atveju pavyks būti ramiu, kad nauda tikrai bus. Juk lygiai taip pat SEO reikalingas specialistas, taip ir Google reklamai – jo reikia.

  1.     Mitas – reklama yra trumpalaikė

Gana sunku atsakyti į šį niuansą, kadangi Google reklama tikrai gali būti vertinama iš labai skirtingų pozicijų. Viena vertus ji, atrodo, tarnauja gana trumpai, kadangi rodoma tik tiek laiko, kol yra mokami pinigai. Tačiau tuo pačiu ji džiugina ir vardo puoselėjimu. Dažniausiai kartą pirkę žmonės mėgsta palikti komentarus, taip pat – sakyti artimiems asmenims, ar jie laiko patenkinti gautomis paslaugomis. Būtent tai turėtų padėti plačiau plisti verslo vardui, o Google reklama – paskatina pirkti tą pirmą kartą.

  1.     Mitas – Google reklama nekinta

Tai yra labai blogas mitas, kuris kartais trukdo pamatyti naujinius. O juose sekti yra būtina, kadangi tik tokiu atveju klientas gali būti ramus, kad jo verslui bus pritaikytos tokios inovacijos, kurių reikia, kad nauda būtų. Ir svarbiausia, kad jis būtų kuo didesnė. Apskritai Google reklama yra bene viena labiausiai kintančių. Net seo paslaugos, lyginant, kur kas stabilesnės. Tad pokyčių tikrai bus ir tuo pačiu juos sekti yra būtina. Tik tokiu atveju gaunamos paslaugos – bus geriausios.

  1.     Mitas – Google ads puikiai veikia vienas

Jeigu tik yra galimybė – Google reklama turėtų būti derinama su kitomis reklamos alternatyvomis. Dažniausiai minimos seo paslaugos, kurios dažniausiai skirtos elektroninėms parduotuvėms. Taip pat siūlome įtraukti ir skaitmeninio marketingo galimybes, kurios taip pat yra labai unikalios, labai skirtingos ir tuo pačiu įvairios. Bet kuriuo atveju Google reklama yra labai geras pasirinkimas kaip vienas iš, tačiau visada verta derinti bent jau kelias, kadangi tai dažniausiai garantuoja ir kur kas geresnius pardavimus. O juk to ir yra tikimasi, tiesa?

Paruošta pagal skaitmeninės rinkodaros agentūros „FAD“ pranešimą spaudai.

Comments are closed.